GOOGLE και κειμενικά προγράμματα – pelop.gr

GOOGLE και κειμενικά προγράμματα – pelop.gr

GOOGLE και κειμενικά προγράμματα – pelop.gr
GOOGLE και κειμενικά προγράμματα - pelop.gr

GOOGLE και κειμενικά προγράμματα – pelop.gr, ανατροπές και ενστάσεις. Η αισθητική και ποιοτική αναβάθμιση των αναρτήσεων

Αν πρόθεσή μας είναι να είμαστε στοιχειωδώς αντικειμενικοί στην προσέγγισή μας, πρέπει να παραδεχτούμε το προφανές, Εδώ και καιρό είχαν ωριμάσει αρκούντως στο Διαδίκτυο οι συνθήκες, ώστε να δημιουργηθεί επιτέλους, ένας ρυθμιστικός κώδικας δεοντολογίας. Ικανός να λειτουργεί αξιοκρατικά, ώστε τελικά να προωθούνται στις υψηλότερες θέσεις προώθησης, εκείνοι οι διαχειριστές, που κάνουν την ποιοτικότερη δουλειά. Και αυτό είναι απολύτως διακριτό.
Γι’ αυτό, και η διαχειρίστρια του διαδικτύου, Google η μεγαλοπρεπής, εκτιμώ πως προχώρησε σ’ ένα δίκαιο και σαφέστατο ξεκαθάρισμα… “Επειδή το διαδίκτυο είναι ένας ανθρώπινος γαλαξίας, που επιβάλλεται να λειτουργεί κατεξοχήν αξιοκρατικά, τότε οφείλουμε να προσδιορίσουμε τα πιο δημοκρατικά καθώς και ποιοτικά κριτήρια. Απώτερος στόχο μας είναι ο κάθε διαχειριστής ή επίδοξος συγγραφέας να λάβει δίκαια, το αντίτιμο που του πρέπει”.
Από εκεί και πέρα, ξεκίνησε μία δημιουργική αναβάθμιση του σχεδιαστικού προγραμματισμού. Κατά τη διαδικασία αυτή προσμετρούνται και πολλοί άλλοι παράγοντες, που συνεισφέρουν στη γενικότερη αναβάθμιση μίας ανάρτησης. Και αυτοί αφορούν θέματα παράπλευρης σημασίας, όπως:
·Η αισθητική της ανάρτησης.
·Ο αλγοριθμικός σχεδιασμός της φράσης που θα ξεκλειδώνει τις μηχανές αναζήτησης (focus keyphrase).
·Η μεταπεριγραφή (δηλαδή, η περίληψη που συνοδεύει την ανάρτηση, κάτω από τον τίτλο)
·Το πρόγραμμα επιλογής και διαμόρφωσης των πιο χαρακτηριστικών εικόνων
·Η παράθεση εξωτερικών και εσωτερικών συνδέσμων
·Η προσθήκη πολυμέσων, και πλείστα άλλα στοιχεία.
Υπ’ αυτή την έννοια, ο διαχειριστής που δύναται να ανταποκριθεί ικανοποιητικά είτε και υποδειγματικά σε μία σειρά ποιοτικών κριτηρίων και προδιαγραφών δικαιούται αξιοκρατικά να αναδειχθεί με καλύτερο πλασάρισμα. Και για τον κώδικα της Google αυτό σημαίνει μία ευνοϊκή σειρά στις μηχανές αναζήτησης στις θέσεις, επιβραβεύοντας έτσι τη δημιουργική του ευρηματικότητα.

Τα κειμενικά μοντέλα των υπολογιστικών προγραμμάτων

Ένα κειμενικό πρόγραμμα της Google είναι από τη φύση της αλγοριθμικής του ταυτότητας ικανό να ανταποκριθεί μονάχα σε μετρήσιμα μεγέθη. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο, το οποιοδήποτε συγγραφικό είδος εκτιμάται ανάλογα με ποσοτικούς δείκτες, αποκλειστικά. Πιο συγκεκριμένα, αξιολογείται βάσει 3 παραμέτρων, που συνθέτουν τον περιβόητο δείκτη αναγνωσιμότητας. Της αποκαλούμενης στη γλώσσα των προγραμματιστών και ως readability.
Βάσει αυτών των παραμέτρων, το κείμενο εκτιμάται σε συνάρτηση:
·α) Με τον αριθμό των λέξεων κάθε πρότασης. Σύμφωνα, δε, με το προτεινόμενο ιδανικό μοντέλο κάθε πρόταση δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 20 λέξεις. Όσον, επίσης, αφορά την ισορροπία μακροπερίοδου – μικροπερίοδου λόγου, ο μακροπερίοδος δε θα πρέπει να υπερβαίνει στατιστικά το 20% του κειμένου. Άρα, το 1/5 της συνολικής έκτασης.
·β) Ανάλογα με τον αριθμό λέξεων των παραγράφων. Εν προκειμένω, κάθε παράγραφος δεν πρέπει να υπερβαίνει το προτεινόμενο όριο των 150 λέξεων και
·γ) Ανάλογα με την ύπαρξη χρήση επικεφαλίδων, οι οποίες θεωρούνται νευραλγικής σημασίας σε κάθε κείμενο, που να υπερβαίνει τις 300 λέξεις (ιδανικό όριο 250 – 300 λέξεις).
·Θα μπορούσαμε επίσης επιπροσθέτως να παραθέσουμε κι άλλον έναν ποσοτικό δείκτη, που αφορά τη συνολική έκταση του κειμένου μίας ανάρτησης (προτεινόμενο όριο 900 λέξεις).
Share.

About Author

Γεννημένος εν έτει 1969, στην Κέρκυρα, νησί ενός ανεκπλήρωτου νόστου. Επτάχρονος μετανάστης, εγκαταστάθηκε ακουσίως στην Πάτρα, διέπρεψε ως μαθητής Κλασσικού Λυκείου, και αποφοιτήσας, σπούδασε νεοελληνική Λογοτεχνία στα Ιωάννινα. Αγάπησε τα παιδιά των άλλων, μοιράστηκε μαζί τους την αγάπη της γλώσσας, και δεν έπαψε ν’ αναζητά όσους παρέμειναν παιδιά. Η ζωή του σχοινοβατεί ακατάπαυστα πάνω στο στίχο του Μίλτου Σαχτούρη: «Εγώ κληρονόμος πουλιών πρέπει έστω και με σπασμένα φτερά να πετάω».

Leave A Reply